Thursday, June 5, 2014

I.C.U yang bestttt !!

Kembara Inner Circle United : Northern Elite Tour

Assalamualaikum semua. Jumaat (30 Jun 2014) lepas saya pergi ke ICU. Bukan ICU yang kat hospital tu yer. Ianya adalah sebuah program ilmu.
I --> Inner
C --> Circle
U--> United
ICU siri pertama ni anjuran dan gabungan 4 orang Master (ranking tertinggi di dalam MLM Shaklee). Di anjurkan oleh group  Succes Supermommies yang diterajui oleh Master Azlin. Orang Utara semua beruntung. Utara menjadi lokasi pertama kembara ICU!! Terima kasih untuk team ICU yang sudi menjengah orang-orang Utara.


Poster ICU siri pertama.

 Sangat terujaa berjumpa dengan mereka semua. Perjumpaan sebegini membantu saya dan organisasi di masa hadapan. Berjumpa ramai insan-insan yang berjaya dan belajar dari mereka. Saya masih baru dalam pembinaan empayar TEAM GSG. Saya suka sebab dapat dekatkan diri dengan ilmu yang betul & insan yang betul . Saya suka berjumpa dengan mereka yang punyai matlamat dan wave yang baik, positif & gembira.. 


Model ICU.

 Jam 8.30pagi  saya dah sampai di Kelab Cinta Sayang, Sungai Petani, Kedah. AJK la katakan. Wajibla sampai awal kan. Jumpa ramai rakan-rakan baru. Sangat HAPPY. Walau ada sesetengahnya baru berjumpa kemesraan cepat terjalin tau. AJK ada 5 orang. Diketuai oleh Ana dan dibantu oleh Zah (selaku emcee), Yati, Fida & saya. Sempat bergambar dengan 3 orang AJK sahaja.. Time nih Zah tengah sibuk untuk preparation sebagai emcee. Kami berempat duduk di belakang, isi goodies bag tajaan Succes Supermommies. Oh ya yang pakai baju putih tu adalah biras bos saya, Yati. Ahaa. "what a small world".

Shaklee.. Connecting people.


Bersama AJK ICU. Yati & Fida.

Setel bab goodies bag berjaga kat luar hall dengan Fida.


Me & Fida.
Dah selesai urus pendaftaran masuk kelas la. Peacee.. Kelas ni seronok. Bagi yang datang awal ada makan pagi kat tepi dewan. Karipap, binun goreng, kuih-muih dan air kopi & teh.

Me & Kak Ainul.

Paling HAPPY bila dapat kejutan dari Master Azlin & team Succes Supermommies. AJK dapat buah tangan sebagai penghargaan membantu melancarkan program ICU. TERIMA KASIH Master Azlin & team.
 I dapat sekotak kolagen uolss.. Gumbiraaaaa ya amattt. Yang disebelah saya tu Presidential Master Shareza aka Kak Cery antara 4 orang Master yang hadir.


Hadiah penghargaan sebagai AJK.


Alhamdulillah sekitar jam 4.00 petang program ICU tamat dan berjalan dengan lancar. Seronok diberikan kesempatan jadi AJK. Kak Puteri, next time saya nak jadi AJK lagi yer. Dalam kesibukan program ICU sempat saya rakamkan audio untuk TEAM GSG tersayang.  Nak dengar audio kena join jadi ahli Shaklee dengan saya laa. Macam mana nak jadi ahli?? WA / sms jer 013 447 0711


Mereka berempat yang rockkk.
Selepas program ICU kami menuju ke Penang. Dalam gambar ni kami berlima dalam perjalanan mencari char kue teow Penang !! Riuh betul dorang ni. Seronok duduk satu kereta dengan 4 master yang rockk. Walaupun daku sonyap jerr.. Hahaha. Sebab tak tau nak cakap apa. Kelu oiii lidah nih. Tapi memang BESTT dapat cath up dengan dorang nih.. Opss. Lupa plak. Baby Darwisya pun ada skali dalam kereta . Ada peluang memang akan cath up dengan dorang lagi.. Sambil-sambil tuh dapat tips dan panduan untuk kendalikan empayar perniagaan sendiri.

Untuk info, ICU siri kedua bakal menjelajah ke Pantai Timur. Rujuk gambar dibawah.
Master Puteri aka founder PAF (Puteri And Friends) bakal merungkai persoalan "membina magnet diri"



Nak tahu lagi cerita pasal ICU siri pertama? Boleh kesini -->ICU siri pertama. oleh Master Puteri Yusof.

Kredit foto/gambar untuk : 
1- Puteri Rohayu
2- Ana & team

No comments:

Post a Comment