Saturday, March 28, 2015

Betul ker Basic - H Shaklee dapat tanggalkan liquid paper?

Assalamualaikum & hai semua. Hari ni seronok. Sebab DS cuti. Sabtu depan kerja. On and of. Macam tulah kitarannya selagi kerja di tempat yang sama. Nak cerita kisah bos DS dan liquid paper.  

Semua orang tahu liquid paper ni bila dah terkena pada tangan memang susah nak ditanggalkan. Betul tak? Tambahan pulak yang besar ibu jari. Boleh bayang tak? Ker nak bagi saiz utk ukur. Hihi. Lawak jer. Jangan marah.

Kebetulan dalam botol ni ada 3 titik Basic - H. DS memang spare di opis. Tujuan utama untuk sembur pd money plant (rujuk foto). Nak elak serangga datang.


Basic H tanggalkan liquid paper
Inilah botol yg mengandungi 3 titik BASIC-H. Yg belakang tu money plant.
Kebetulan pulak bos DS terkena liquid paper beberapa hari lepas. Liquid paper bocor katanya. Habis lekat di tangan. Dah letak lotion & minyak angin. Liquid paper langsung tak tertanggal. Tangan pulak bau wangi campur dgn bau minyak angin. Haha. Pening bila 2 2 tuh bergabung. Lepas tu bos minta thinner pulak. Aiyoo bos, mana ada thinner kat opis kita ni.


Yeah. Idea!!
Ting!! Tiba-tiba, keluar mentol atas kepala. Cahaya terang benderang. Dah dapat idea!! Terus offer botol ni pada bos (rujuk foto atas sekali). DS bagi untuk beliau spray pada tangan yang terkena liquid paper.

Lepas sembur dgn basic-H. WOW. Liquid paper memang clean & clear dari tangan beliau!! Sekarang DS dah ada cara baru utk guna Basic-H Shaklee ni. Syoknya bila dapat berjasa pada bos. Bos. Tahun depan bonus saya 6 bulan gaji yer. Hihi.

Korang, ni bukan overclaim yer. Ini adalah berdasarkan pada kejadian yang terjadi secara tak sengaja di opis DS. So, if korang ada Basic-H dan terkena liquid paper bolehlah cuba kaedah ni.

HUBUNGI SAYA | Diyana | 013 447 0711 wa, sms | diyana1223@gmail.com untuk mengetahui dengan lebih lanjut mengenai produk-produk Shaklee serta peluang menjana pendapatan bersama saya & TEAM GSG.

No comments:

Post a Comment