Saturday, April 4, 2015

5 perkara anda perlu tahu tentang Healing crisis @ krisis penyembuhan.

Assalamualaikum & hai semua. Hari ini DS nak story sikit pasal >Healing Crisis< aka krisis penyembuhan. Ada 5 perkara yang anda perlu tahu apabila anda mengambil sebarang suplemen atau produk yang bersumberkan bahan-bahan yang semulajadi.

Sumber : Google


Sebelum tu DS kongsikan sedikit ilmu dari buku ni (rujuk foto di bawah)

Healing crisis is a product of natural law. It comes only when you do a thing that promotes good health. The body was programmed to function in harmony with the law of nature to maintain optimal.

Krisis penyembuhan adalah "product of natural law" . Ia terjadi hanya apabila anda melakukan perkara-perkara yang menjurus ke arah kesihatan yang baik . Badan telah diprogramkan untuk berfungsi secara harmoni dengan "product of natural law" untuk mengekalkan tahap yang optimum.

Natural Healing Crisis
Sumber : Google

5 perkara yang anda perlu tahu bila anda amalkan produk-produk yang berasaskan sumber semulajadi!
  1. Anda akan merasa lebih sakit di permulaan & LEBIH SIHAT di penghujung proses.
  2. Healing crisis yang lama adalah petanda tubuh anda lemah
  3. Proses ini adalah proses untuk memulihkan diri anda dari toksin yang telah lama menghuni di dalam tubuh badan anda.
  4. Minum air bersih & bermineral dengan secukupnya.
  5. Tempoh 'healing crisis' secara umumnya ; 30 - 90 hari


80% cust DS mengalami "Healing Crisis". Manakala 20% lagi tidak mengalami sebarang krisis penyembuhan. Golongan minoriti ini mungkin telah sedia sihat atau telah bersedia untuk menerima suplemen dari jenis semualajadi. Bagi yang mengalami healing crisis, berjumpalah atau berhubung semula dengan SID pilihan anda.

Ok lah. Happy reading & enjoy your day. Readers, tolong doakan supaya DS dapat cari buku The Healing Crisis tu yer. Terima Kasih. Assalamualaikum.

HUBUNGI SAYA | Diyana | 013 447 0711 wa, sms | diyana1223@gmail.com untuk mengetahui dengan lebih lanjut mengenai produk-produk Shaklee serta peluang menjana pendapatan bersama saya & TEAM GSG.

No comments:

Post a Comment